koolonlahe!

Õpetaja Airi kodukas

1. Katsetame arvutimänge!

2. Teeme ise mängu!

1. PROOVIME ÜHTE HITTVAHENDIT ÕPETAJATE ​ SEAS - ​ LEARNINGAPPS.ORG!
   
2. NÄIDISMÄNGUD
Näited:
“Aastaajad” (pildimemoriin)
Muinasjutt “Kanaema kook” (ristsõna)
“Matkasellid” (grupeerimise pusle videoga)
Muinasjutt “Loomade karneval” (sõnarägastik)
“Kehaosad” (märkimine pildil)
“Taime kasvamine” (järjestamine)
“Elusloodus” (sorteerimine)
“Farm animals and birds” (sorteerimise pusle, sõna ja videoga)
“Helid, mida me teeme” (paaride leidmine, teksti ja helifailiga)
“Soojal maal elavad loomad” (memoriin, pildi ja tekstiga)
“Elekter- mõisted” (paariliste leidmine, pildi ja tekstiga)
“Pole sugugi hirmus” (lünktekst video põhjal)
“Puuviljad” (sobitamine pildiga, mitmele mängijale)
“Rahvakalendri tähtpäevad” (Kuldvillak, mitmele mängijale)
“Vanasõnad” (Miljonimäng)
“Tšunja” (lausete järjestamine multifilmi põhjal)
“Ajaühikud” (järjestamine – mitme mängijaga mäng)
“Mõista, mõista” (valikvastustega mäng, mitmele mängijale)

3. JULGE PEALEHAKKAMINE ON POOL VÕITU! ​ TEEME MÄNGU!

Kellel pilte vaja, soovitan kasutada keskkonda https://pixabay.com/

Kodune ülesanne

Loo väga hea õppemäng LearningApps keskkonnas. Täida ära õppemängu kirjelduse leht ja katseta õppemängu sihtgrupiga. Analüüsi katsetust samal lehel.

3. Õppemängu loomine programmiga Tarsia

Tarsiaga saab koostada puzzlesid, doominoid jt õppemänge. Tarsia programmi peab arvutisse alla laadima ning sobib see Windows op.süsteemiga arvutitele. Programm sobib väga erinevatele õppeainetele ning lisada saab pilte ja sümboleid.

Fail allalaadimiseks: AVA SIIT

Videojuhend

Mängu loomise etapid tunnis:

1) Lae programm arvutisse

2) Ava programma ja vali sobiv mängualus

3) Alusta mängu kirjutamist

NB! Kui soovid mängus kasutada pilte, eelista vektorgraafikat (e joonistusi, mitte fotosid).

Pilte saad otsida Googlest, või erinevatest keskkondadest, n Pixabay, Vectorportal, Vectorstock, Freedesignfile, Flaticons

4) Salvesta mäng nii originaalfailiks kui Print-menüü abil PDF failiks

5) Saada mäng juhendajale väljaprintimiseks

6) Lamineeri :)

7) Mängi!